Philips Cordless telephone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Cordless telephone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

willemV 02-11-2010
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Een prima toestel op zich maar helaas gaf hij te snel de melding zoeken. Dit was het tweede type met dezelfde klacht. Echter, een compliment aan de consumentenafdeling van Philips. In no time een nieuw toestel over de post. Een ander, mooier type.

Leitz 18-08-2010
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

heb hem gekocht omdat ik hem qua design erg mooi vond, maar het is echt weer philips. telefoon in de slaapkamer verliest snachts verbinden en gaat dan piepen, ook al staat al het geluid uit. de behuizing is niet uv bestendig (erg jaren 60) en verschiet dus snel van kleur.
verder zijn de batterijen ook een erg kort leven beschoren. het is echt een triest product.

ph12 26-11-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Goedkoop dus vanzelfsprekend veel minpunten met als absolute topper het irritante piepsignaal wat NIET uit kan. Daarnaast regelmatig piepsignaal met melding dat er iets te "zoeken" is. Bereik kan het niet zijn want toestellen staan in dezelfde ruimte als het basisstation.

Kortom: miskoop!

clim 20-11-2009
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Ik heb deze set, 4 stuks nu een jaar in gebruik en twee van de vier toestellen doen het (af en toe) niet. eentje is compleet overleden.
Het systeem is onbetrouwbaar en voor een product van Philips vind ik dit heel slecht.

Maarten Brink 06-11-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Ik ben erg teleurgesteld in dit toestel.

Geeft steeds irritante piepsignalen bij het verliezen van de verbinding. Daar word ik als ik slaap wakker van.
De oplaadbarebatterijen zijn bagger.
Deze vervangen helpt niet, het is gewoon een stroomslurper.

Na ruim een jaar gaat het toestel de deur uit en kies ik toch maar voor een Siemens AS285 Duo.

basov1 25-08-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Van de beruchte piepjes heb ik tot nu toe geen last. Even afkloppen. Wel af en toe een piep als het basisstaion wordt gezocht, en een piep als je het toestel in de houder plaatst. Allemaal overbodige piepjes. Ook is het irritant dat de display voortdurend de gemiste gesprekken laat zien, en dat het teveel handelingen kost om het hoofdscherm weer terug te krijgen. De beltonen zijn inderdaad wat oubollig. Per handset het telefoonboek opbouwen is ook niet handig. Het geluid vind ik redelijk, mijn vrouw vindt het echter veel te dof.Het kraakt in elk geval niet en het geheel is storingsvrij. Wat zal ik zeggen... mooie vormgeving, minder plastic gevoel dan andere toestellen, maar te pieperig en onhandig in het gebruik.

me42 04-08-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Deze telefoon piept regelmatig wanneer er onbeantwoordde oproepen zijn. Zelfs wanneer je die al bekeken hebt. Daarmee is de telefoon compleet onbruikbaar voor op de slaapkamer. Gebruik in de woonkamer is twijfelachtig, want ook daar stoort het gepiep.

Helaas is dit niet uit te zetten. Een onbegrijpelijke beginnersfout van meneer Philips, en daarom een zeer slechte score m.b.t. gebruikersgemak.

Geluid is wel ok, maar niet uitzonderlijk. Geen idee wat er HD aan is; mijn oude siemens is minstens zo goed. De zachtste stand is veel te hard. Je moet de hoorn een beetje van je oor afhouden. Beltonen zijn redelijk, maar hadden wel wat fijnzinniger gemogen.

Mogelijkheden zijn gemiddeld. Telefoon neemt niet automatisch op als je 'm uit de houder neemt.

Duurzaamheid valt weinig over te zeggen na een paar dagen. Voelt wel een beetje 'plastic' aan.

Vormgeving is prima.

Alles bij elkaar: onbruikbaar. Ik heb 'm terug gebracht. Ik ga zeker niet elke avond, 365 dagen per jaar mijn gemiste oproepenlijst wissen om niet wakker gepieperd ye worden. Te weinig sense in dit product. Tijd voor een nieuwe slogan voor Philips.

john111 19-06-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Deze duo-set een paar dagen geleden aangeschaft.
Mooi modern toestel, duidelijke display en fijne toetsen. Zeer helder geluid. Jammer allleen dat er maar 10 beltonen op zitten en m.i. niet de mooiste.

waaaw 20-01-2009
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Ik heb de telefoon nu ongeveer 1 jaar in mijn bezit maar sinds een half jaar vertoont hij kuren.. beide toestellen staan regelmatig op zoeken of doen het gewoon helemaal niet.. Dus bellen of gebeld worden is onmogelijk geworden! Je mag toch wel verwachten dat zo'n set iets langer meegaat dan een half jaar!
Kortom een echte miskoop!

math1943 04-01-2009
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Ik had ook last van die beroemde piepjes in de slaapkamer.Vooral als ik de gemiste gesprekken was vergeten te wissen,dan kon ik midden in de nacht die nummers wissen.Ik heb het opgelost om een gewoon een telefoon van een ander goedkoop merk erbij te kopen die niet die piepjes heeft.Moet wel GAP compitabel zijn anders kan je hem niet op de philips aan melden als handset 3.Alle telefoons met GAP ongeacht welk merk kan met met elkaar tot een set maken en hoeft niet allen een handset te zijn kan ook een complete telefoon zijn.Daar hebben ze bij Philips niet goed over nagedacht want als je een gesprek mist knippert het display,waarom nog een piepje erbij.Dit is het enige minpunt,verder alleen positieve punten,prima geluid,mooi model,handsfree enz.enz.

miss9 10-10-2008
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Voorheen een Philips Dect telefoon gehad die goed bevallen is, dus daarom nu weer voor Philips gekozen.
Positief:
- Goede geluidskwaliteit;
- Eenvoudig te installeren;
- speaker functie.

Negatief:
- per handset moet je het telefoonboek opbouwen;
- geen mogelijkheid om in te stellen dat je 'direct' het gesprek opneemt als je de handset uit de houder haalt (vorige kon dat wel).
- irritante piepjes als waarschuwing dat je een gesprek gemist heb, terwijl dat gesprek op een andere handset is opgenomen.

Als ik deze minpunten van tevoren had geweten, dan had ik deze telefoon niet gekocht.

Joost.812 30-09-2008
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Dit type toestel is bewust door mij gekozen voor de mogelijkheden die op het toestel zitten. Ik vind het een prachtig vormgegeven telefoontoestel voor een mooie prijs. Het geluid is goed en duidelijk, ook op de speaker funtie. Het bereik buiten het huis is ook ver. Het display is begrijpelijk en duidelijk leesbaar. Een klein minpuntje is wel de stand-by stand. Na 36 uur was mijn telefoon helemaal leeg en niet na 150 uur, zoals er word aangegeven door Philips. (gelukkig heb ik 2 handsets) Ondanks de stand-by stand, kan ik je het toestel absoluut aanraden.

Na de telefoon niet op het
36 uur naast de oplader te leggen was de batterij leeg

OodJee 13-11-2007
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Fijne telefoon! Alleen de batterijcapaciteit valt enigszins tegen. Hij gaat hooguit 4 dagen mee en dan bellen we hooguit een uur in de 4 dagen. Na 2 dagen begint het batterij-icoontje al te knipperen.

Qua gebruiksgemak een toppertje! Gemiste gesprekken zijn overzichtelijk en tijd en datum wordt netjes weergegeven. Zou deze telefoon zeker aanraden.

Renz1 03-10-2007

Sinds 2 maanden in bezit. Prima telefoon voor een
redelijke prijs. Geen enkel probleem ondervonden.

HenkD 01-10-2007
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Heb de toestellen omgeruild voor ander merk. Achteraf spijt van!! Probleem beef hetzelfde.
Het probleem met het veranderen van de tijd op het display ligt niet aan het toestel maar aan de providor UPC. Het probleem is daar schijnbaar al bekend.
Dus te snel gereageerd...!!!! Sorry.

Henk14 07-09-2007
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Prima telefoon. De geluidskwaliteit is prima. De handsfreefunctie is erg makkelijk. Makkelijk in het gebruik, goede handleiding. Prachtige vormgeving en kleur.

mr.ricardo 11-08-2007
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Na 1 week gaf deze telefoon de melding 'warning'. Daarna deed de telefoon helemaal niets meer. Ook nier na de batterijen er even uit te halen. Al eerder problemen gehad met het niet in kunnen stellen van een belmelodie. Echt een Philips.....

Evie 12-06-2007
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Goede telefoon!! Handige functies. Handsfree, Intern bellen enz. Je kan zelfs op het mute knopje drukken. Dan kan de ander jou niet verstaan. Handige menu functies.
Kortom een aanrader en niet zo duur.

R. Monteiro 09-06-2007
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Geweldig goede telefoon. Zeer duidelijk. Alles werkt zoals je denkt dat het werkt. 100 namen makkelijk bereikbaar en in te voeren. Accu (oplaadbare penlights) makkelijk te vervangen. Handsfree funktie erg handig en goed geluid.

Pim62 28-01-2007
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Ik heb hem +/- 10 dagen geleden gekocht, doch ik kon hem wegens omstandigheden niet meteen plaatsen en gebruiken.
Heb hem geïnstalleerd, maar wat een tegenvaller!
Het 'polyfoon geluid' waarover men bij philips zo over spreekt is gewoon waardeloos en ook veel te zacht, zelfs op de hoogste stand.
Het LCD scherm is practies niet af te lezen. Als er iemand belt moet je de handset in een bepaalde stand houden om op display te lezen wie er belt!

Estate 23-11-2006
Geschreven voor: Philips Cordless telephone

Sinds een paar weken in bezit. Erg tevreden mee tot nu toe. Geinige extra
mogelijkheden: speakerfunctie, flink adresboek en de mogelijkheid de hoorn over
te laten gaan dmv knop op oplader. Handig als je de handset kwijt bent.
Enige echte nadeel tot nu toe: zit een klein beetje ruis in. Maar ja, wat wil
je voor die prijs?

Eric T 08-10-2006
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Sinds ee paar weken in bezit, net eenvoudig toestel voor een scherpe prijs...

geen last van ruis, ik bel met adsl.

Erg tevreden, ruime keus aan beltonen en makkelijk te bedienen... top!!!

Mr. Rob K. 04-10-2006
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Voortreffelijk toestel en dan ook nog van eigen bodem.
Makkelijk te bedienen en nog makkelijker naar eigen wens te programmeren.
Uitstekend bereik en mooi zuiver geluid.
Geen onnodige poespas, gewoon een uitstekende dect.
Een aanrader!

Fred26 31-08-2006
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Prima Dect set, makkelijke Nokia-achtig menu.
Let wel op dat bij ADSL de telefoon na het modem of Livebox wordt aangesloten
anders veek ruis

Jet007 01-08-2006
Geschreven voor: Philips Cordless Telephone

Ben niet zo'n ervaren telefoonknopjesgebruiker maar kan uitstekend met deze set
overweg. Het menu zit best logisch in elkaar. Voor de zekerheid staat het ook
nog uitgetekend in de duidelijke handleiding. Heel fijn dat je met deze set
gratis intern kunt bellen en ook kunt doorverbinden (de tweede staat op zolder,
namelijk...). Hij laat zien wie gebeld heeft (als je op nummerherkenning bent
geaboneerd) en wel de laatste 20 nummers. In het adresboek kun je 30 nummers
kwijt.
Houdt lekker vast, niet zo'n priegelding. Ook geen last van ruis of iets
dergelijks, en de bereikbaarheid naar zolder door twee betonnen vloeren heen is
vlekkeloos. Ik vind het in deze prijsklasse echt optimaal.